Останні статті у розділі: Новини

Комплексний ребрендинг
12.12.2018
ТМ Карапуз завжди намагається йти в ногу з часом, намагається зробити нашу торгову марку цікавою для вас і привабливою.
У 2018 року ми провели комплексний ребрендинг – заходи по збільшенню нашої цільової аудиторії і розширенню асортиментної лінійки, а також рестайлінг упаковок та етикеток каш і пюре ТМ Карапуз.
Ми постаралися привнести в дизайн нові ідеї, емоції і враження, зберігаючи при цьому основні елементи впізнаваності.
Тепер на наших етикетках та упаковках ви можете побачити нашого корпоративного героя – Карапуза, який має особливу дитячу безпосередність і робить наш бренд ще більш впізнаваним.