Компанія «асоціация дитячого харчування»

Компанія «Асоціація дитячого харчування» існує на ринку України більше 25 років. Більше 20 років Компанія виробляє продукти дитячого харчування під ТМ Карапуз.
Асортимент продукції ТМ Карапуз включає в себе всі групи першого прикорму для дітей у віці від 4 місяців: сухі розчинні каші (молочні і безмолочні), пюре (фруктові та овочеві), соки (фруктові та овочеві).
Діяльність нашого підприємства спрямована на виготовлення безпечних продуктів дитячого харчування на рівні європейських стандартів. На нашому заводі впроваджені Системи управління безпекою харчових продуктів такі, як ISO 22000 (HACCP), ISO 9001 і FSSC 22000, які мають міжнародне визнання в якості найбільш ефективного засобу контролю за харчовою безпекою. Наші Системи HACCP проходять щорічний аудит українськими та зарубіжними органами сертифікації на відповідність міжнародним стандартам ISO: 22000 і FSSC 22000. Якість та стандарти безпеки нашої продукції одні з найвищих в галузі.
Продукція ТМ Карапуз представлена у всіх великих торгівельних мережах України: АТБ, Сільпо, Ашан, Varus, Metro, Велика кишеня, Брусниця, Фуршет та інші. Компанія «Асоціація дитячого харчування» має розвинену дистрибутерську мережу на території України.
Історія компанії

відображення інформації


1992
рікСтворення Компанії «Асоціація дитячого харчування».
Основним видом діяльності компанії стає поставка продуктів дитячого харчування по вcій території України від таких провідних виробників, як Nutricia, Nestle, Heinz, Similac, Kolinska.
1998
рікКупівля та реконструкція Херсонського заводу дитячого харчування, історія якого сягає корінням у 1929 рік.
Компанія починає виробництво пюре і соків з натуральнї, якісної сировини під торговою маркою «Карапуз».
2000
рікУстановка на заводі виробничої асептичної лінії Elpo (Італія) для заготівлі напівфабрикату пюре зі свіжих фруктів і овочів власної переробки.
2011
рікУстановка на заводі нової виробничої лінії Tetra Pak (Швеція) для виробництва натуральних соків ТМ Карапуз з овочів та фруктів.
2008
рікУстановка і запуск на заводі сучасного європейського обладнання «GMF GOUDA» (Голландія) для виробництва швидкорозчинних зернових та молочно-зернових каш.
Виведення на ринок широкої асортиментної лінійки дитячих сухих розчинних каш під ТМ Карапуз.
2001
рікКомпанія починає експортувати продукцію під ТМ Карапуз в Росію, Білорусь, Молдову, Румунію та Грузію.
2013
рікВпровадження на заводі Системи управління якістю готової продукції за стандартами ISO 9001 та ISO 22000.
Виробництво під Private Label продуктів дитячого харчування для роздрібної мережі «Ашан» і дитячих соків ТМ ТЕМА (Danone).
2015
рікСпівпраця з Компанією PepsiCo в галузі виробництва дитячих соків і пюре.
2016
рікУстановка на заводі лінії для водопідготовки, яка забезпечує виробництво води з оптимальним вмістом солей і мінералів. Очищена вода використовується для виробництва соків і пюре ТМ Карапуз.
2018
рікКомплексний ребрендинг - розширення асортиментної лінійки, а також рестайлінг упаковок та етикеток каш і пюре ТМ Карапуз.
2017
рікМодернізація процесу виробництва соків, відмова від додавання цукру.


Наше виробництво
Свайпніть вбік, щоб
вибрати потрібну категорію
Натисніть на зображення для
відображення інформації


Ми заготовляємо напівфабрикати на сучасному асептичному обладнанні компанії ELPO (Італія), що дозволяє працювати на натуральній сировині цілий рік.


Процес створення однорідної структури продукту, під час якого усі компоненти пюре дуже ретельно подрібнюються і перемішуються. Внаслідок виходить продукт з однорідною структурою.


Стерилізація дозволяє зберегти в готовому продукті всі вітаміни та мікроелементи, що необхідні для повноцінного харчування малюка.


У наших лабораторіях за допомогою сучасної апаратури і технологій, ми контролюємо якість продуктів відповідно до чинних стандартів.


Готовий продукт фасується у скляну тару. Укупорка банки відбувається методом Press Twist і Twist Off, що є додатковою гарантією безпеки продукції і дозволяє зберегти природний смак, колір і корисність пюре.


Маркування продукції є одним з інструментів, який використовується для того, щоб повідомити покупцям всю необхідну інформацію, яка має значення для прийняття рішення про покупку.


Заключний етап виробництва, який відповідає за пакування товару в належну тару, ефективну з точки зору зберігання і транспортування.


Кожен день ми відправляємо нашу продукцію в магазини по всій території України.


У наших лабораторіях за допомогою сучасної апаратури і технологій, ми контролюємо якість продуктів відповідно до чинних стандартів.


При очищенні води ми застосовуємо метод фільтрації активованим вугіллям та ультрафіолетової стерилізації. Наша вода після очищення за якістю відповідає міжнародним стандартам, а також внутрішнім стандартам PepsiCo.


Процес відбувається на сучасному обладнанні «GMF GOUDA» (Голландія). Переробка всіх компонентів здійснюється під високим тиском, що дозволяє подрібнити злаки, фрукти і овочі до абсолютно однорідної маси.


На даному етапі відбувається додавання в продукцію інгредієнтів: біфідобактерій, пребіотиків, вітамінів, мінералів, свіжих фруктів та ягід.


Всі компоненти ретельно перемішуються.


На даному етапі продукт проходить всі стадії внутрішньолабораторного контролю, отримує позитивний висновок і тільки після цього надходить на наступний етап виробництва.


Пакування продукції відбувається на високотехнологічному обладнанні ROVEMA (Німеччина) у тришаровий металізований пакет з повним витісненням кисню азотом, що виключає окислення продукту.


Маркування продукції є одним з інструментів, який використовується для того, щоб повідомити покупцям всю необхідну інформацію, яка має значення для прийняття рішення про покупку.


Заключний етап виробництва, який відповідає за пакування товару в належну тару, ефективну з точки зору зберігання і транспортування.


Кожен день ми відправляємо нашу продукцію в магазини по всій території України.


Ми використовуємо тільки натуральні та свіжі овочі і фрукти. Перед переробкою плоди переглядають і перевіряють. У виробництво не допускаються перестиглі, підсохлі, загнили або зелені (недозрілі) плоди.


У наших лабораторіях за допомогою сучасної апаратури і технологій, ми контролюємо якість продуктів відповідно до чинних стандартів.


При очищенні води ми застосовуємо метод фільтрації активованим вугіллям та ультрафіолетової стерилізації. Наша вода після очищення за якістю відповідає міжнародним стандартам, а також внутрішнім стандартам PepsiCo.


Пастеризація або стерилізація дозволяє зберегти в готовому продукті всі вітаміни і мікроелементи так необхідні для повноцінного харчування малюка.


Процес пакування відбувається на лінії з фасування соків в пакет Tetra Pak (Швеція), що забезпечує оптимальний термін зберігання всіх корисних речовин.


Маркування продукції є одним з інструментів, який використовується для того, щоб повідомити покупцям всю необхідну інформацію, яка має значення для прийняття рішення про покупку.


Заключний етап виробництва, який відповідає за пакування товару в належну тару, ефективну з точки зору зберігання і транспортування.


Кожен день ми відправляємо нашу продукцію в магазини по всій території України.